SEO konzultant Brno

Hledáte SEO konzultanta nebo SEO specialistu z Brna? Zkuste se podívat na SEOPRAKTICKY.CZ.

Unikátní koncept pomoci s optimalizací webových stránek pro české vyhledávače Google a Seznam nemá v ČR srovnání. První eshop, kde si můžete objednat jednotlivé SEO služby, které jsou velmi detailně popsány. Přesně tak víte, co za objednané peníze dostanete.

Na rozdíl od ostatních SEO konzultantů a SEO specialitů, a to už vůbec nemluvím o marketingových agentůrách, jsou prezentovány reálné výsledky z optimalizací.

Pakliže někdo neví, co je SEO, můžete si přečíst vysvětlující článek SEO – Search Engine Optimization ve slovníku téhož webu.

Velmi užitečný je seznam SEO nástrojů, který mimo jiné obsahuje novinky z oblasti optimalizací, ebooky z problematiky, a jak už název sekce napovídá, řadu užitečných nástrojů (některé jsou placené, řada z nich je zdarma).

Optimalizaci webových stránek pro vyhledávače (Search Engine Optimization) realizoval SEO konzultant a SEO specialista ze SEOPRAKTICKY.CZ.

TASK MANAGER a TO-DO list KISSTASK pro správu úkolů ZDARMA

Task manager a TO-DO list KISSTASK je nejjednodušší a nejintuitivnější online cloudový nástroj pro správu úkolů. Aplikace funguje na principu KISS (Keep it simple and straightforward), který vychází z předpokladu, že většina systémů pracuje nejlépe, jsou-li řešeny jednoduše a přímočaře.

Task manager a TO-DO list je skvělým nástrojem pro správu úkolů, řízení priorit lidí v týmu s odhadem jejich vytíženost. Pozvěte člena týmu, nastavte mu jeho pracovní dobu, zadejte úkoly s odhadem času nutného pro jejich splnění, přesuňte úkoly na správnou prioritu mezi ostatními úkoly (pořadí plnění úkolů). Tým ví, na jakých úkolech a v jakém pořadí je mají vykonávat. Vy víte, kdy jaký úkol bude s odhadem na pracovní dobu odevzdán. KISSTASK zvyšuje efektivitu, zpřesňuje odhad odevzdání úkolu, týmu dává jasné instrukce, na jakých úkolech mají pracovat a v jakém pořadí.

TASK MANAGER a TO-DO list KISSTASK pro správu úkolů ZDARMA
TASK MANAGER a TO-DO list KISSTASK pro správu úkolů ZDARMA

Logo KISSTASK.cz
Logo KISSTASK.cz

Jak si zvolit obchodní název pro firmu nebo produkt?

Volba obchodního jména, pod kterým budete prodávat své výrobky, je velmi důležitá. Název vašeho obchodu by měl být srozumitelný, zapamatovatelný, rozpoznatelný mezi ostatními, bezpodmínečně unikátní (tzn. nezaměnitelný s názvem obchodu někoho jiného). Jako prodejce ručně vyráběných výrobků si můžete jako obchodní název zvolit vlastní jméno nebo vlastní označení (značku = brand). Nevýhoda vlastního jména je jednoduchá, prodejkyně Jana Nováková může mít 10 jmenovkyň také vyrábějících a prodávajících ručně tvořené výrobky. Pro potenciální kupující tak může být problém dohledat tu správnou, pakliže od své kamarádky dostane tip na krásné šperky, které vyrábí právě Jana Nováková.

Výběr obchodního jména, které je abstraktní nebo odlišné od vlastního jména, může mít naopak několik výhod. Můžete si zvolit kreativní, jedinečné, originální jméno, které navíc může naznačovat vaše zaměření a specializaci.

Obecné výhody značkových výrobků (výrobků vyráběných pod značkou)

    • značkové výrobky usnadňují identifikaci zboží zákazníky
    • značkové výrobky jsou identifikátorem určité kvality produktu (např. Ateliér d.art dělá krásné a vysoce kvalitní šperky)
    • pro značkové výrobky je jednodušší stanovit si vyšší cenu, neboť značka již dopředu může odrážet určitý předpoklad kvality
    • značkové výrobky jsou lehce dohledatelné

3 zásady volby značky nebo obchodního jména pro váš obchod

Držte se 3 jednoduchých pravidel při hledání toho správného názvu pro váš obchod, nešlápnete pak vedle.

      1. unikátní název
      2. zapamatovatelný název
      3. srozumitelný název

Na závěr nutno říci, že volba jména je jen začátkem. Kvalitní a žádanou značku vybudujete až za nějaký ten čas, kdy znovu a znovu budete přesvědčovat stávající i nové zákazníky o kvalitě vašich produktů. Při výběru vám držíme palce 😉

Co je cílem inbound marketingu?

Poslední dobou se v online propagaci můžete setkat s novým pojmem, Inbound marketingem. Prvním, kdo soubor nástrojů internetové propagace takto pojmenoval byl Brian Halligan v roce 2005. Tento koncept se snaží řešit čím dál větší reklamní slepotu uživatelů, kteří začínají být rezistentní vůči reklamním bannerům a dalším formám display reklamy. Inbound marketing se snaží získávat návštěvnost a z ní následně zákazníky díky různorodým aktivitám, které pro čtenáře mají smysluplný a užitečný obsah. Inbound marketing přináší kvalitní obsah, který řeší problémy lidí.

Co je cílem inbound marketingu?

  1. Vybudování návštěvnosti
  2. Převedení návštěvníků v opakující návštěvníky
  3. Převedení těchto návštěvníků na zákazníky
  4. Převést zákazníky na opakované zákazníky se zvyšujícím se obratem
  5. Analyzování těchto návštěvníků pro další zlepšování

inbound marketing
inbound marketing

Jaké jsou nejoblíbenější wordpress pluginy (rozšíření)?

Ti z vás, kteří se rozhodli vybudovat si vlastní webové stránky postavené na nejrozšířenějším redakčním systému světa, WordPressu, přinášíme odkaz na nejoblíbenější pluginy, které vaši instalaci rozšíří o užitečné, a v mnohých případech nepostradatelné funkce.

O wordpressu a jeho nejužitečnějších pluginech určitě napíšeme samostatný článek, ale pro ty, kteří chtějí začít už dnes, tak alespoň přidáme rychlý výčet těch nejzákladnějších pluginů:

Akismet

Prověření komentářů, nejsou-li spamem.

Google XML Sitemaps

Generátor mapy stránek pro snazší indexaci vyhledávači (nejen Googlem).

WordPress SEO by Yoast

Výborný plugin pro kontrolu správnosti vašich článků, odpovídají-li základním požadavkům na SEO.

Simple Share Buttons Adder

Skvělý, jednoduchý a graficky velmi čistý plugin, který pomůže se sociálním sdílením publikovaných článků.

WP-PageNavi

Pokročilé vylepšení navigace na vašem wordpressu (estetičtější a funkčnější stránkování).

Optimalizaci webových stránek pro vyhledávače (Search Engine Optimization) realizoval SEO konzultant a SEO specialista ze SEOPRAKTICKY.CZ.

Jaký je rozdíl mezi obyčejným psaním textů a copywritingem

Definice nám říká, že copywriting je tvůrčí činnost, při které se vytvářejí čtivé a poutavé texty, které prodávají produkty a služby. Texty od copywritera by se měly vyznačovat výbornou čtivostí, vtipem, nápadem. Měly by se zásadním způsobem odlišovat od strohých popisných manuálů výrobců, techniků nebo dalších „nemarketérů“. V praxi to může vypadat tak, jak je uvedeno na obrázcích níže, kterými agentura ABC Copywriting vysvětluje jejich rozdíl v pojetí Writingu (běžného pasaní) a Copywritingu.

Obrázky níže domonstrují rozdíl mezi obyčejným přístupem k psaní textu a mezi kreativním copywritingem.

Rozdíl mezi obyčejným psaním textů a copywritingem
Rozdíl mezi obyčejným psaním textů a copywritingem

Rozdíl mezi obyčejným psaním textů a copywritingem
Rozdíl mezi obyčejným psaním textů a copywritingem

Rozdíl mezi obyčejným psaním textů a copywritingem
Rozdíl mezi obyčejným psaním textů a copywritingem

Co je lead generation marketing?

Lead generation marketing je zcela nový způsob oslovování zákazníků prostřednictvím generovaných leadů, nebo-li motivovaných zákazníků. Jsou to zákazníci, kteří projevili aktivní zájem o určitý produkt, např. vyplněním a odesláním on-line formuláře, zasláním e-mailu, souhlasem se zasláním obchodních nabídek.  Lead generation databáze zákazníků jsou pak vysoce konverzní, tzn. že jejich zpětné oslovení vede ve velké míře k uzavření obchodu, odeslání objednávky, podpisu smlouvy atd.

Hlavní výhodou lead generation je, že oslovujete zákazníky, kteří aktivně hledají produkt nebo řešení a prakticky čekají na nejvýhodnější nabídku, která by vyhovovala jejich aktuální potřebě. Mezi další výhody lead generations patří snadná měřitelnost nákladů na vynaložení leadů v porovnání s dosaženým ziskem. Tento marketingový koncept je velmi perspektivní a nese s sebou výhody jak pro kupující, tak pro obchodníky na straně prodávajících.

Lead generation je vhodné kombinovat s affiliate programy.

Lead generation - zdroj obrázku: www.findandconvert.com
Lead generation – zdroj obrázku: www.findandconvert.com

Jaké jsou užitečné nástroje pro webmastery?

Každý, kdo se pohybuje ve světě online marketingu musí využívat celé řady podpůrných analytických nástrojů, které pomáhají k lepším výsledkům, optimalizacím, benchmarkingu atd. Níže jsou uvedeny základní nástroje, které vám v takové práci mohou pomoci.

SEO analýza a nástroje pro webmastery a webdesignery

seo-servis.cz – asi nejpopulárnější nástroje pro SEO analýzu
www.seo-analyzator.cz – otestování webu s procentuálním výsledkem, identifikací kritických chyb, komplexní zhodnocení webu ve 3 krocích.
seo.wamos.cz – další sada analytických nástrojů pro optimalizaci
www.nastroje-seo.eu – SEO monitor, analýza klíčových slov, pozice ve vyhledávačích, zpětné odkazy atd.
www.seonastroje.cz – SEO monitor, SEO srovnávací analýza, hledanost frází atd.
www.seotest.cz – jednoduchý SEO test
seo.oncz.net – přístupy robotů, indexované stránky, kontrola Google BAN, struktura nadpisů…
www.piloun.com/webinfo – jednoduše, přehledně, ranky, pozice, četnost klíčových slov…
www.seoworkers.com/tools/analyzer.html – analýza včetně doporučení na konkrétní opatření
www.webseoanalytics.com/free/ – celá řada analytických nástrojů
www.pearanalytics.com – co je na vašem webu dobře, kde máte rezery a kde máte kritické chyby
www.google.com/webmasters/tools/ – podrobnější analýza stránek z pohledu nejdominantnějšího vyhledávače – Google
chceme.info/tools – ranky, zpětné odkazy, validátory kódu

Ranky

ranky.cz
rank.webatlas.cz
pagerank.jklir.net
www.catrank.cz/

Analýza návštěvnosti webových stránek

www.google.com/intl/cs/analytics/
www.navrcholu.cz
www.toplist.cz

Grafika

www.iconfinder.com – úžasné ikonky pro váš web
findicons.com – úžasné ikonky pro váš web
www.softicons.com – další skvělé ikonky pro váš web
icons.mysitemyway.com – další skvělé ikonky pro váš web
www.iconspedia.com – další skvělé ikonky pro váš web
mereni.kyblsoft.cz – statistika dostupnosti českých webhostingů
mereni.kyblsoft.cz/hledani-hostingu – nástroj pro zjištění hostingu, který používá zvolená doména
www.webhosting-domeny.info/whois/ – nástroj pro zjištění vlastníka domény

Testy rychlosti načítání webových stránek

developers.google.com/pagespeed/

Webové šablony zdarma nejen pro WordPress

www.free-css-templates.com

http://www.free-css.com/

Návrh použitých barev pro webové stránky

colorschemedesigner.com/

www.colorschemer.com/online.html
wordpressthemesbase.com

Návrhy klíčových slov

adwords.google.com/select/KeywordToolExternal
cybersquatting.cz/keyword_generator.php

Automatická registrace do vyhledávačů internetových a katalogů

Osobně mi tyto formy link buildingu připadají už zcela zbytečné, neúčinné, až škodlivé. Ale řada online marketérů v nich stále má určitou naději v lepší off page fakatory, proto je uvádím.
www.searchengineoptimising.com
odkaz.pridat.eu/
clonet.eu/p-automaticka-registrace-do-vyhledavacu.html

Nástroje pro tvorbu mapy stránek (site map)

Nástroj pro automatickou tvorbu mapy stránek. Má omezení na 500 stránek, poté již musíte za vygenerování většího množství stránek platit.
http://www.xml-sitemaps.com/

Hodnota domény (webové stránky)

Algoritmus, který vám vypočte přibližnou hodnotu vaší domény. K tomu využívá standardních analytických nástrojů (on page a hlavně off page faktorů).
stimator.com/

WordPress – nejrozšířenější open source systém pro správu webu

http://mashable.com/2009/03/20/wordpress-seo-plugins/ – zde najdete přehled těch hlavních SEO pluginů pro wordpress.

Ostatní užitečné odkazy

webtrh.cz… – užitečné či zajímavé aplikace, skripty a roboti…

Optimalizaci webových stránek pro vyhledávače (Search Engine Optimization) realizoval SEO konzultant a SEO specialista ze SEOPRAKTICKY.CZ.

Jak má vypadat správná firemní vizitka?

Každý, kdo se ve světě obchodu pohybuje, musí (nebo by měl) mít vizitku. Bez této malé kartičky jste s velkou pravděpodobností odsouzeni k zapomnění, ztracení (ne zatracení), přehlédnutí, opomenutí… a upadnete lehce do propadliště dějin.

To, že vizitku máte samozřejmě samo o sobě nic neznamená. V každém vizitkáři vás může potkat stejný osud, jako v případě, že jste pan XY na obchodním jednání bez vizitky. Prostě se v té kupě malinkatých papírků ztratíte nebo zkrátka budete snadno přehlédnutelní. A to nikdno nechce. Vizitka zároveň ale slouží jako součást integrované marketingové komunikace a proto by firma při tvorbě vizitek měla myslet na několik věcí.

1. Dodržte Corporate Identity
2. Buďte originální a kreativní i na takto malém kousku papírku – ODLIŠTE SE!
3. Vejděte se rozměrově do standardního formátu, nebo si vás nikdo do vizitkáře nedá, protože se tam nevejdete
4. Nepište na vizitku nesmyslné údaje, které nikdo ke kontaktu nepotřebuje

Často se stává, že na obchodním jednání není o čem mluvit. Nabízené výrobky nebo služby jsou na první pohled nezajímavé, protější strana nemá o očividně zájem, všichni spěchají na oběd… Vizitka může prolimit led a vzbudit zájem. Tak se inspirujte!

Ukázka kreativní vizitky
Ukázka kreativní vizitky

Ukázka kreativní vizitky
Ukázka kreativní vizitky

Ukázka kreativní vizitky
Ukázka kreativní vizitky

Ukázka kreativní vizitky
Ukázka kreativní vizitky

Ukázka kreativní vizitky
Ukázka kreativní vizitky

Ukázka kreativní vizitky
Ukázka kreativní vizitky

Ukázka kreativní vizitky
Ukázka kreativní vizitky