Rubriky
Zdraví

5 tipů jak zhubnout na NOVÝ ROK

Chcete zhubnout? Hledáte recept, jak na to? Aleš Lamka vám v tomto videu dá 5 tipů na to, jak zhubnout na Nový rok. Přidá dobré rady a tipy, chybět nebudou ani špatné příklady.

Chcete zhubnout? Hledáte recept, jak na to? vám v tomto videu dá 5 tipů na to, jak zhubnout na Nový rok. Přidá dobré rady a tipy, chybět nebudou ani špatné příklady.

VIDEO: 5 tipů jak ZHUBNOUT na NOVÝ ROK

  • Video od:  – Fitness
  • Datum publikování: 3.1.2020
  • Délka videa: 11:39 min.

5 rychlých tipů jak zhubnout, nabrat svaly a hlavně vydržet v režimu pro začátečníky, kteří se rozhodli správně cvičit. Budeme mluvit o pomoci, motivaci, dělání základních chyb, ztrácení času, zbytečných komplikacích a zdraví! Pojďte na to!

5 tipů jak ZHUBNOUT na NOVÝ ROK – YouTube. YouTube [online]. Dostupné z: https://www.youtube.com/watch?v=DLGCdH19J0I
5 tipů jak ZHUBNOUT na NOVÝ ROK

Co ve videu zaznělo za tipy na zhubnutí

POZOR: JEDNÁ SE O AUTOMATIZOVANÝ PŘEPIS VIDEA. Text je jen orientační, abyste pochopili obsah a rozsah recenze. V automatizovaném přepisu tak mohou být překlepy, gramatické chyby a věty, které nemusí dávat smysl. Děkujeme za pochopení.

5 tipů jak ZHUBNOUT na NOVÝ ROK – YouTube. YouTube [online]. Dostupné z: https://www.youtube.com/watch?v=DLGCdH19J0I

Zdar, já jsem Aleš vítám vás u dnešního videa, ve kterém budeme mluvit o pěti základních typech na Nový rok. Jak správně zhubnout, jak to nevzdat a dostat se do svého cíle. Je tady Novoroční čas Novoroční předsevzetí a spousta lidí je na motivovaných občas trošičku až přemotivovaný chalet je úplně jedno, jestli je to klasika, jestli to trapný, jestli to tak má být nebo to tak nemá být pro mě důležité, že jste se rozhodli, že se s tebou něco chcete dělat vyzvednete s v zadku a půjdete opravdu makat.

Mám tady pro vás teda připravený, tohle to video, abych vám poradil a ušetřil pár základních věcí, jak se dostat opravdu do toho konce nezdá to po jednom po dvou týdnech úplně rozlámaný hrozná sacro vany na srajdu. Připoutejte se, protože jdeme na to bod číslo. 1 je o tom, že začátky jsou těžké každý z nás někdy začínal nikdo z nás a spadl z nebe úplně hotový a už vyrýsovaný geneticky úplně předem připravený na to, že to půjde samo.

Půjde to rychle a že to půjde na to sám. Vím, že jsem ztratil na Přibližně 3 až 4 roky, což většinou bývají ty nejlepší roky, kdy se to opravdu dá využít. Opravdu se Dokážete rychle zlepšit ve všech možných směrech zlepšit sílu mohli pohyblivost držení těla zhubnout zlepšit prostě opravdu metabolismus zlepšit silové výkony a svalové objemy. Tak já jsem to prostě proplakal, protože jsem nějak začal. Nechtěl jsem si připustit, že to nezvládnu sám a nakonec kdy se takhle ohlížím, tak prostě byla to velká chyba.

Byla to ztráta času, mrzí mě to doteď, mohl jsem být o ty tři čtyři roky už teď dál. Mohl jsem mít naprosto jiné tělesné dispozice výkony, už jsem jediný zkušenosti a znalosti, mohl jsem ušetřit spoustu peněz za blbosti, které jsem si kupoval na začátku, že jsem nakonec nevyužil, který prostě nakonec třeba neměli smysl, protože jsem nedělal základy.

Nekontroloval jsem si výsledky a prostě to možná občas někdy slyšel je třeba sledují delší dobu a prostě jsem pořád že na hambáče pořád jsem chlastal. Pořád jsem si ji natáčet volejbal tatarkou, do toho jsem chodil cvičit. Odmítal jsem prostě jít zbraň. Co jsi myslel, že budu jediný na světě, který se dokáže a bude prostě mít by taky na tarkov tatarky politý vínem a ono to všechno bude fungovat, protože já jsem teď se budu snažit to budu makat, takže to musí fungovat přece není možné, aby to nefungovalo malinko jsem se samozřejmě zlepšování, to se zlepšil starý krov z na začátku to že jo, ale prostě je za tři čtyři roky jsem si třeba Na Příkopech, jestli to není moc nezlepšil mezi.

Tady jsem nedělal a vybral jsem víceméně požár kilogramů svalové hmoty, ale to bylo všechno. Doporučuji a na začátku najít si pomoci, najděte si nějakého osobního trenéra, který vám ukáže vysvětlit a nebo online trenér, který prostě mám se staví. Nějaký plány, poradí vám začátky řekne vám na co je důležité, co není důležitý a prostě vynecháte takovou tu velkou část kraviny. Ušetříte čas, ušetříte peníze nebo prostě ho budete muset začít pořádně studovat. Tím pádem jste u mě tady na kanále, než dejte odběr, nenechte si ujít žádný vydejka, abych tady spoustu vysvětluji. v těch videích prostě v Všechno jak se má.

Každopádně taky to že spoustu času, takže jak říkám. Nebuďte tvrdohlavý jako jsem byl. Například já a stažení testy na začátku pomoc. Ušetříte čas a ušetříte peníze z lepší The výsledky a možná to bude to co prostě budete chtít, protože prostě Dokážete se dostat dál, než vy jste se na to vykašlal s vyhozeným a penězma žádnými výsledkama nasraný a například prostě smutný a zklamaný, takže bacha na to tu najděte si pomoct v jakémkoli smyslu bod číslo, dvě je také velmi důležitý, najděte si nějakou velmi silnou motivaci, která vás bude hrát směrem dopředu. Rozhodně když všechno budete dělat správně podle bodu číslo 1 sami, nebo prostě s někým, tak tady vždycky budou těžké časy vždycky přijde.

Doba, kdy budete unavenější, kdy budete prostě línější, když si to jídlo. Jdi do toho fitka to bude venku šeredně. Bude tam ještě není to kardio. Třeba se zrovna nepohnete tolik na nějaké ty váze, jak jste čekali, bude to prostě mít těžké období. Kdy to nebude? Nejlehčí překonat a budete mít chuť to vzdát. Najděte si opravdu silnou motivaci, která vám pomůže přejít tyhle ty kroky a díky ní to nevzdáte většinou lidem. Doporučuji koukejte se normálně opravdu každý ráno poctivě na sobě do zrcadla normálně do očí do mozku do duše se podívejte. Klidně se koukejte na sebe, jak se má měnit tělo. To je úplně jedno, ale hlavně myslím to, tak, abyste se prostě pořádně zahlý Želiv do svých cílů do toho, co vidíte před sebou do toho budoucna, jak chcete, abyste vypadali, jak chcete být silný, jak chcete být výkony, jak chcete být hubenější a chcete být na něj, ať je to cokoliv. Prostě ten náš styl, vzpomeňte si a udržte tu myšlenku. Kam jste se chtěli dostat, protože to mám vždycky připomene, že byste měli zavřít kopačky přestat se vymlouvat řešit nějaký hovadiny, že budou Chcete mě nechce se mně a půjdete sakra makat a dotáhnete to, ať se vám bude chtít nebo se vám nebude chtít, protože vy budete ne. Stále mi silnou motýl.

Překonat všechny překážky a jít si za tím co sakra chcete, ať je to cokoliv a žen najděte si opravdu dobrou silnou a velkou motivaci pro co to všechno tohle to dělat od číslo 3. Neztrácejte čas hledáním nějakých zázraků, které vám to usnadní, ze kterých to půjde samo, po kterých to bude pět krát rychleji, o kterých to prostě se stane úplně dokonalé takhle.

Nic takového neexistuje. Nehledejte zázračné diety, nehledejte zázračný tréninkové plány, nehledejte zázračný kardio tréninky, nehledejte prostě vůbec nic pod slovem zázračný neztrácet čas takovéhle kraviny a prostě ty ještě hlavně něco dělat. Je to vždycky o tom, že se budete muset naučit poslouchat svoje vlastní tělo. Je to vždycky o tom, že se budete muset naučit začít dělat základy začít mít nějaký trénink nějaké jídelníček nějaký prostě kardio režim a budete muset dělat základní věci, protože základní věci jsou věci, které dokážete udržet jsou normální a trénujete se nebudete se flákat.

A dokážete prostě hlavně vůbec vstát, než se vůbec začali, protože jakmile jste začali hrát zázraky na internetu vyskočilo 68 možných různých vlastně vůbec nevíte, co má teď dělat. To znamená že vlastně možná budete tak rozhozený z toho, že vlastně ani ne vstanete pro mě hlavně hlavně, že to je jedno, že nebudete mít žádný. Hlavně dětem a hlavně vstaňte a hlavně běžte makat. Zvládnete s někým nebo sami a máte velkou motivaci, takže běžte od číslo 4.

Je se všemi předchozími. Poda má taky spojený, nekomplikujte si to jo, nekomplikujte si to na začátku vůbec není potřeba, aby jste řešili úplně všechno perfektně a do detailu zavolej. Jasně, už jste si přestali hledat zázraky už prostě máte tu motivaci už prostě máte člověka, který vám poradí, takže už víte jako že se do toho můžete opřít, ale prostě teďka nakonec to chcete dělat co nejlíp, ale ono to vůbec není potřeba opravdu na začátku bude fungovat spousta věcí je jedno, jestli budete dělat 8 nebo 10 nebo 12.

Opakování je jedno, jestli si dáte pět nebo šest sérií na dřepy je jedno jestli budete dělat čelní dřepy, nebo box dřepy je jedno, jestli budete dělat 40 nebo 30 minut kardio je jedno, jestli budete dělat 5 nebo 8 minut Heat Cardio je jedno, jestli budete mít srdeční tep 130 140 nebo 90 je jedno, jestli prostě Já nevím co na sebe do sebe 25 gramů proteinů, nebo do 30g proteinů je jedno, jestli budete jíst každé tři hodiny nebo v každé tři a půl hodiny nebo každých 18 sekund všechny tyhle ty věci jsou na začátku úplně zbytečný. Hlavně si to nekomplikujte, hlavně neřešte úplně všechno perfektně do detailu. Soustřeďte se na celek.

Soustřeďte se na celek a prostě Tak začněte postupně poslouchat tělo, postupně si všechno vychytám a podle toho co vám sedí s postupem času, věřte, že to přijde na začátku nemusím být nic dokonalého. Nedělejte si z toho hlavu, nemějte strach. Nenechte se taková blbina odradit. Nakonec to vždycky nemusí být úplně tak komplikovaný, jak to všechno tohle to. Zdá se, že to dělat základy makejte zpět. A jezte hýbejte se a postupně se to zlepšuje a bude to úplně v pohodě a závěrečný pod číslo 5, bez kterého by nemělo smysl ani jeden z těhle těch předchozích bodů, zůstaňte zdraví a dejte prostě všemu čas. jo nekoupí Ostatní lidi, nekopírujte všechny tréninkové plány nebo Ostravě stravovací metody, které vidíte u svých nadupaných jedinců vysněných cílů a vzoru na internetu, protože oni už jsou jinde, než jste vy.

Oni nemají Vaše tělo. Oni už mají něco za sebou. Oni třeba už vědí, co mají dělat. Oni si to všechno už vychytali. Oni už jsou pár let před vámi. Každopádně vy začínáte. Vy jste si našli nějakého trenéra. Vy jste se prostě vydělali postupně se začaly získávat základy máte velkou motivaci. Nehledáte žádné zázraky stojí ten nohama na zemi. Neřeší to zatím detaily, protože to vůbec není na začátku potřeba, aby prostě v klídečku bez všech přehnaných šílenosti, který vidíte na internetu, aby ty věci měly který třeba dělám, já jo, například bobrovský těžké cviky obrovský přehnaný tréninky. No a takovéhle prostě šílenosti, buďte v klidu. Nemusíte být. Jako váš oblíbený hrdina na internetu v prvním měsíci ani v prvním půlroce ani v prvním roce.

Hlavní je, že všechno tohle to všechny tyhle ty body celý tahle hra je že jim a udržíte vydržíte nepřežene. The se nebudete dělat extrémy. Naučíte se poslouchat svoje vlastní tělo a vyhnete se tím pádem různým zraněním různým prostě nemocem různé prostě se lhaním a všem těm těm negativním. Takovým katastrofickým věcem, které vás absolutně vyřadil ze hry. Nekopírujte ostatní nedělejte šílenosti, co dělají ostatní. Naučte se postupem času z těch základu posunout výš tím, že budete prostě poslouchat svoje vlastní tělo.

Přizpůsobíte si trénink, tak jak budete potřebovat to jídlo si přizpůsobíte, tak jak budete potřebovat tu regeneraci kardio spánek se všechno přizpůsobíte, jak budete potřebovat přímo vy. Věřte si. Nevzdávejte to. A hlavně lidi hlavně začněte. Přeji vám hrozně moc štěstí. Doufám, že všichni dosáhnete toho, co jste si vysnili v bodě číslo 2. Doufám, že budete hubenější silnější a výkonnější mít lepší budete mít a lepší držení těla a doufám, že budete dělat co vás baví a že dělejte co vás baví makito Lego super.

Jen pokud byste potřebovali přeci poradit s jídelníčkem tréninkové plány aleslamka.cz. Oman trenér jsem tady pro vás s těma začátku moc rád pomůžu a pořádně Mám se posune na další level VIP speciální Vrbová, uzavřená místnost pro me klienty zadarmo další recepty, články stopky cviku a pomoct. Jen pro vás na členy prádla tam uvidím. Mějte se parádně dělejte, co vás baví a hlavně to nevzdávejte. Hlavně začněte buďte v klidu a Opravdu vám přeji abyste to s vámi tak ahoj.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..