Rubriky
Internet Marketing

Co je CPM?

CPM je platba za počet zobrazení. Standardní jednotkou je tisíc zobrazení (latinsky mile) – CPM (cost per mile) nebo též používané CPT (cost per thousand). Může se účtovat po jednom zobrazení – CPI (cost per impression). Cena stejné vizuální reklamy může být různá podle umístění.

Opakem může být platba za proklik ( z anglického – pay per click). Mezi distribuční systémy, které nabízejí jsou v u nás nejvíce využívány Sklik Seznamu, , , AdFox Centrumu. Tyto systémy nabízejí buď reklamu, která se zobrazuje u výsledků vyhledávání (cílení podle vyhledávacího řetězce) a nebo reklamu zobrazující se u článků (užší pojetí pojmu kontextová reklama, cílení podle analýzy obsahu stránky; kontextu).[1]

[1] : Jak začít inzerovat v Skliku? [online]. 2009 [citováno 15. 08. 2009]. Dostupný z WWW: < http://www./napoveda/sklik/kde-zacit>

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..