Rubriky
Marketing Technologie

Co je e-marketing?

je marketingová stránka – snaha společnosti informovat o výrobcích a službách propagovat a prodávat je po internetu.[1]

(internetový marketing, online marketing) zahrnuje širokou škálu marketingových nástrojů a postupů. Vždy by měl korespondovat s „klasickým“ marketingem, aby bylo dosaženo synergických efektů vzájemné podpory. Škála internetových marketingových nástrojů je obrovská, patří mezi ně například následující:[2]

  • Internetový obchod B2C nebo B2B
  • Microsites (malé weby věnované jedinému poduktu)
  • optimalizace pro vyhledávače
  • SEM (, )
  • Placené bannerové kampaně
  • Výměnné reklamní systémy
  • Virální marketing
  • E-mailový marketing
  • Provizní systémy (affiliate)
  • Internetové výzkumy, ankety ap.
  • Internetový P.R. (např. Protext)
  • Statistické nástroje
  • RSS kanály
  • Věrnostní systémy
  • Soutěže
  • Slevové kupóny
  • Exporty do katalogů zboží
  • Weblogy

[1] KOTLER, P., a kol.: Moderní marketing, 4. evropské vydání. ; Grada Publishing, 2007, 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2, strana 181.

[2] SHOPCENTRIK.CZ: Profesionální internetové obchody: E-marketinge [online]. 2009 [citováno 9. 08. 2009]. Dostupný z WWW: <http://www.shopcentrik.cz/slovnik/e-marketing.aspx>

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..