Rubriky
Marketing

Co je marketingová studie?

Marketingová studie patří svým posláním i svým obsahem do problematiky marketingových výzkumů. Objektem marketingové studie se může stát jakýkoliv marketingový problém.

Rozlišujeme mezi marketingovými studiemi a případovými studiemi. Základní rozdíl mezi nimi je v tom, že marketingové studie slouží především výzkumu a průzkumu a případové studie vzdělávání.

Metodika marketingové studie zahrnuje pět kroků:[1]

  • definování problému a výzkumných cílů
  • sestavení plánu studie
  • shromáždění informací
  • analýzu a vyhodnocení informací,
  • prezentaci výsledků a navrhnutí změn

[1] JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M.: služeb, str. 47

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..