Rubriky
Internet Marketing

Co je microsite?

je speciální malý web, který se obvykle věnuje novému produktu či vybrané speciální akci. Má odlišnou grafiku, ovládání i cíl než firemní web. S pomocí dáte potenciálním zákazníkům najevo, jak je Váš nový produkt výjimečný, a zvýrazníte ho ve své stávající nabídce.

K čemu se dá využít?

  • Microsite může zvýraznit Váš nový produkt a odlišit ho od Vaší stávající nabídky. Umožní Vám naplno demonstrovat jeho přednosti, zaměřit se na jeho komplexní propagaci. Pokud byste ho prezentovali na svém stávajícím webu, mohl by být méně vidět v konkurenci ostatních produktů, případně by byl omezen grafickou podobou webu.
  • Microsite se může vázat k nějaké speciální akci nebo události – například k Vánocům, k Valentýnu nebo ke koncertu, který pořádáte.
  • Microsite může podpořit reklamní kampaň v televizi, tisku nebo v rádiu.
  • Microsite se dá efektivně spojit se soutěží nebo interaktivní hrou. Díky nim se stane atraktivním místem pro všechny internetové uživatele.[1]

[1] Symbio: Internetová agentura. Microsite. [online] [cit. 2009-08-08] Dostupný z WWW: <http://www.symbio.cz/microsite.html>

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..