Rubriky
Internet Marketing

Co je SEM – Search Engine Marketing (marketing ve vyhledávačích)?

SEM je zkratka z anglického Search engine , což znamená ve vyhledávačích. SEM je množina marketingových metod s cílem zvýšit viditelnost webových stránek ve výsledcích vyhledávání, které poskytují různé vyhledávače a katalogy. SEM představuje komplexní marketingovou strategii a škálu nástrojů, které se aplikují nejen v klasických vyhledávačích, ale i katalozích stránek a službách založených na modelu (Pay Per Click – plať za klik).

Katalogové zápisy

Většina katalogů nabízí standardní zápis do omezeného počtu kategorií zdarma. V případě, že společnost má zájem být na prvních místech katalogu, může zvolit přednostní zápis, který ho posune výše, popř. mezi. první 3 pozice. U těchto katalogových zápisů je vždy důležitá návštěvnost dané sekce a pozice odkazu. V případě, že by se odkaz měl zobrazovat na 10. a další pozici, nemá smysl.

Nejnavštěvovanější katalog firem, který provozuje společnost , nabízí na portálu Firmy.cz Firemní zápis, Sponzorovaný odkaz, Tip na klíčové slovo.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..