Rubriky
Marketing

Co je SWOT analýza?

Jednou z nejdůležitějších částí marketingového plánu organizace je kvalitní SWOT analýza. Jde o rozbor silných (Strenghts) a slabých (Weaknesses) stránek, příležitostí (Opportunitis) a hrozeb (Threats).

Silné a slabé stránky poukazují na vnitřní faktory efektivnosti organizace, zatímco příležitosti a hrozby determinuje vnější prostřední, vnější faktory efektivnosti organizace.[1]

Analýza SWOT může posloužit k sumarizaci výsledků marketingového auditu. Ale lze ji aplikovat i pro jednotlivé složky marketingového mixu.

[1] REKTOŘÍK, J. a kol.: Organizace neziskového sektoru. Základy ekonomiky, teorie a řízení, str. 75

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..