Rubriky
Marketing

Co je značka výrobku – značkový výrobek?

Značka výrobku je vyjádřena jménem, slovním spojením, znakem, symbolem, ztvárněna obrazem, případně kombinací všech uvedených prvků. K základním funkcím značky patří identifikace výrobků a služeb dané firmy a diferenciace, tj. odlišení od konkurenčních firem.[1]

V dnešní době prakticky nenaleznete výrobek, který by se prodával bez značky. Značka pomáhá spotřebiteli identifikovat výrobek, což určuje jeho předpokládanou kvalitu, cenovou relaci, popř. související služby.

Nekvalitní výrobek nebo služba může poškodit dobré jméno výrobce.

[1] KOTLER, P., ARMSTRONG, G.: , str. 396

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..