Rubriky
Legislativa Marketing

Jak se reguluje tabáková reklama v Dánsku?

Základní právním nástrojem regulace tabákové reklamy v Dánsku je zákon o marketingu. Rovněž mezinárodní kodex reklamní praxe je v Dánsku obecně přijímán a dodržován. Tabáková je zakázána v televizi, rozhlase, kině a venkovních médiích na základě dobrovolné regulace. V novinách a časopisech nesmí přesahovat jednu stránku a musí obsahovat zdravotní varování.

Nesmí se zobrazovat děti, nebo osoby působící dojmem, že jsou mladší třiceti let, což je oproti ostatním státům Evropy velice benevolentní omezení. Dále zobrazovat osoby, reálné či fiktivní, které by díky svému postavení v zábavním průmyslu, politice, sportu anebo jiné oblasti mohly být idolem mladých lidí.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..