Rubriky
Legislativa Marketing

Jak se reguluje tabáková reklama v Německu?

V Německu jsou reklamy na tabák momentálně vyloučeny z televizního a rozhlasového vysílání, jakož i tisku[1].

V kinech nesmí být taková uváděna před 18 hodinou anebo ve spojení s filmy pro děti. Zakázáno je v jednom týdnu v jednom kině uvést reklamu na více než čtyři tabákové značky. Restrikce tabákové reklamy v novinách a časopisech odpovídají zvyklostem v jiných evropských zemích: nejvíce půl stránky v novinách, či jednu stránku v časopise. Venkovní je omezena samoregulačními prostředky. Billboardy nesmějí být větší než 252 x 357 centimetrů a musejí být od sebe vzdáleny alespoň 100 metrů, přičemž používání svítících reklam je zakázáno.

Každá tabákového výrobku kromě toho:

  • musí být doplněna údaji o obsahu nikotinu a dehtu,
  • nesmí užívat slova „light“ nebo „mild“,
  • nesmí užívat scény ze sportu,
  • nesmí být zaměřena na mládež,
  • nesmí využívat populárních osob,
  • nesmí užívat modelů, jimž je méně než třicet let.

[1] Na základě zákona z roku 1977.

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..