Rubriky
Legislativa Marketing

Jak se reguluje tabáková reklama v Rakousku?

dodržuje nařízení Evropské unie z roku 1998 a zakázalo jakoukoliv přímou i nepřímou reklamu na cigarety a tabákové výrobky na plakátech, v elektronických i v tištěných médiích. Žádné výrobky kromě cigaret nesmějí obsahovat symboly, loga nebo názvy tabákových firem a cigaretové krabičky navíc musí obsahovat varování o škodlivosti kouření. Od poloviny příštího roku vstoupí v Rakousku v platnost také národní zákaz sponzoringu pro sportovní a kulturní akce tabákovými společnostmi.

Tabákové výrobky se v alpské republice prodávají pouze ve zvláštních obchodech a pouze zde je na cigarety povolena. Paradoxem je, že další možností nákupu jsou cigaretové automaty. Právě automaty umožňují nákup cigaret i neplnoletým osobám.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..