Rubriky
Marketing Podnikání

Jak vypadá zodpovědný marketing v podání společnosti Philip Morris?

Cílem marketingu společnosti je oslovit dospělé kuřáky a nabízet jim kvalitní sortiment. V rámci marketingových kampaní se PM nezaměřuje na děti. Faktem však je, že na celém světě děti kouří a to je důvod proč tabáková firma podporuje programy prevence kouření mladistvých.

je základní součástí všeho, co děláme. Naše zásady marketingu dodržujeme všude, kde podnikáme.“[1]

Dobrovolné zásady

V „marketingovém kodexu“ [5] společnosti většina pravidel a nařízení kopíruje zákon, jehož charakteristika je uvedena v kapitole 1. Tento kodex používá celá společnost Altria Group, Inc.[2], která vlastní společnosti PM po celém světě. Z toho důvodu jsou zde uvedeny i některé regulativní omezení tabákové reklamy neuvedené v našem zákoně, firmou propagované jako aktivně aplikované z vlastní iniciativy.

Úsilí v boji proti kouření mladistvých

Tabákový průmysl si je dobře vědom všech sociálních i morálních aspektů, které provází prodej tabákových výrobků. Proto spolupracuje s vládami, prodejci a mládežnickými organizacemi po celém světě. Za snahou snížit procento mladistvých kuřáků se v roce 1998 sešli výkonní ředitelé společností International, British American Tobacco a RJ Reynolds Tobacco, aby se dohodli na spolupráci při řešení tohoto problému. Tato „iniciativa tří společností“ byla oznámena zaměstnancům na celém světě a dále rozšířena o společnost Japan Tobacco International. Spolupráce dále pokračuje na prodejních iniciativách, vzdělávacích programech a mediálních reklamních kampaních, které jsou zaměřeny na prevenci kouření mládeže.

V létě 2002 společnosti Japan Tobacco a International odstartovaly druhou etapu reklamní kampaně vysílané televizní stanicí MTV v Evropě, Latinské Americe a v oblasti Asie. Mottem kampaně je skutečnost, že mladí mohou být „super“ bez kouření.

[1] James Scully, Senior Vice President, Marketing and Sales

[2] Dříve společnost Philip Morris Companies Inc., přejmenovaná 27. ledna 2003

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..