Rubriky
Zdraví

Jak zhubnout břicho

Chcete být spokojení sami se sebou? Chcete zhubnout břicho? Chce mít vidět břišáky? Podívejte se na video návod, jak na to, od Aleše Lamky.

Chcete být spokojení sami se sebou? Chcete zhubnout břicho? Chce mít vidět břišáky? Podívejte se na video návod, jak na to, od Aleše Lamky.

Jak správně zhubnout břicho

  • Video od: Aleš Lamka – Fitness
  • Datum publikování: 3.1.2020
  • Délka videa: 18:03 min.
Jak správně zhubnout břicho

Co ve videu zaznělo za tipy na zhubnutí břicha

POZOR: JEDNÁ SE O AUTOMATIZOVANÝ PŘEPIS VIDEA. Text je jen orientační, abyste pochopili obsah a rozsah recenze. V automatizovaném přepisu tak mohou být překlepy, gramatické chyby a věty, které nemusí dávat smysl. Děkujeme za pochopení.

JAK SPRÁVNĚ ZHUBNOUT BŘICHO – YouTube. YouTube [online]. Dostupné z: https://www.youtube.com/watch?v=2Xk_Jm7pXw8

Čau vítám tě u tohodle toho videa. No a ty ses teda rozhodl nebo rozhodla mi sakra konečně přišla ke mně si máknout a pořádně tyhle ty břišní svaly vylisovat. Dostat se ke konečnému spokojenému výsledku prostě ukázat s větou a být sám se sebou spokojen a nebo spokojená. Tak ok, jdeme na tohle to video a pokusím se ti říct, jak na to.

Budu se snažit, protože mám opravdu poslední dobou chuť pořádně.

Ze sebe předat vám ty informace, abyste byli spokojený vteřinku točíme video, takže pod číslo 1, které bych vám chtěl doporučit, když už jste se teda vydali na tu cestu hledání Svatého Grálu, jak na břišní svalstvo, které je viditelné a poslední úplně všechny na všech stranách okolo vás, tak je přestat hledat nějaký zázračný diety zázračný kytičky zázračný postupy, už se mně to určitě spoustu krát slyšeli říct, ale prostě budeme si to všechno tohle to opakovat, protože opakování je matka moudrosti a sám vím, že občas prostě začal hledat tobě začnu vymýšlet kraviny a úplně mě to posune od nějakých základních důležitých principu jako celé tohle to vlastně či nabírání fitness, takže Přestaňte hledat nějaký zázračný diety zázračný věci.

Keto a nejlepší věc na světě Paleo sacharidové vlny. Voltaren What My se jmenuje Marbella nebo vertical Trade bot TF2 nebo superhuman program od Aleše lamky všechno to jsou pouze nějaký plány nějaké věci, jak vás udržet na uzdě, jak dlouhodobě třeba využít základní principy stravování tréninku a dokázat prostě být ukázat všechny základní principy toho co potřebujeme vědět na to, abychom dokázali hubnout všechny tyhle ty věci musíte postupně zkusit musíte prostě poznat, jak Vaše tělo pracuje a musíte se desetiletí silový trénink hormonální regenerace posunování zlepšování se a tak dál a tak dál někomu budou sedět tuky někomu budou se někomu bude sedět tenhle ten typ diet někdo bude chtít šílenější vlny vlny vlnová ní někdo prostě bude potřebovat teď jednodušší a příjemnější, ale udržitelný přístup.

Každý jsme v tom asi to. protopo Nějaká věc, která se dá vždycky když ty věci řeším, tak se snažím. Samozřejmě mám připravené nějaké základní představy základní předlohy, na kterých to zakládám, ale potom prostě začne ta spolupráce začne ta diskuse a v tom Poslouchám a tělo snažíme se připravit to tělo, podle toho, jak reagují má výsledky, co ten člověk cítí, jaký má prostě představit, co mu jde, co mu nejde a všechno se potom nakonec musí upravit vyzkoušet upravit improvizovat, takže nehledejte žádné zázračné zkratky, všechno je to o tvrdé dřině o práci a upravování všechny teď podle toho co zrovna vám bude sedět a ničím si pravděpodobně tu práci.

Bohužel jsme něco takového bylo všichni bychom byli vyrýsovaný a napuštění stokilova a všechno by to bylo úplně v pohodě. Není ten takhle to bohužel není. Mám pravdu. Od 2:00 je tímhle tím 30. přestaň hledat nějaké Malinkatý fígl, který tě někam posunou a něco zázračného se stane spousta lidí, třeba řeší, zda je lepší brambor nebo batáta je lepší hovězí nebo kuřecí. Ta je lepší dřep nebo Bench nebo biceps, zda je lepší běhat nebo sprintovat, zda je lepší kolo nebo plavání?

Dělej co Pokud začínáte, což většina lidí, kteří budou koukat na to video. Tak vám vlastně bude stačit úplně dodržovat. Jenom ty základy, čím postupně budete stoupat na výkonnostní úrovni budete se zlepšovat, tělo si bude zvykat budete muset potom podle toho prostě jak budete chtít to hrotit, tak budete muset to hrotit detaily.

Ano, všechno není úplně stejné, jako byste mohli dělat na začátku a vs. Potom nějaká pokročilejší vaše verze. Každopádně na začátku vám bude opravdu stačí držet v základu, kterým zvládnete to znamená prostě běžte tylovy pěkně. cvičit prostě Se hýbat prostě běž, buďte aktivní a prostě začněte kontrolovat stravu, který jde nebo brambor to bude trošičku jednu postupem času.

To budete radit, ale hlavně lidi začněte, nestresujte se, nestresuj se s tím, že to bude hrozně detailní důležitý a pouch. Nemám z toho hlava a hlavně začněte, prosím za bicáky věci, abychom se abychom se domluvili a řekli si tady pravdu takhle mezi náma. Jo tak vy budete muset pochopit, že nic tady není hned to vidím se spoustou klientů, kteří třeba už po dvou týdnech nečekali, že dole v osm kilogramů nebo něco takového nebo že se to například po prvním týdnu.

Ne, vždycky, když začínáte a nebo prostě i když už jste nějaký třeba ten měsíc dietě v nějakém režimu pro se tělo není stavěná na nějaký rapidní okamžitý výsledek, který by nás všechny potěšil zase všichni by jsme pak byli vyrýsovaný, všichni by jsme normální Pochopte, že tohle to je všechno. Běh na dlouhou trať a podle toho musíte tyhle ty věci upravovat.

Takže doporučuji rozumné trénink, který vám bude sedět full body na čtyři na pět dní někde. Co je lepší něco horší, ale ok. Vyberte si to co prostě vydržíte dělat dlouhodobě, protože v tom je ten klíč týpek, který budeme nejlepší trénink měsíc nebude mít průměrný trénink 5 let, kdo myslíte, že bude mít lepší výsledky to stejný o Jeníčku budete držet totální bomby měsíc a nebo takový průměrný jídelníček lehce vychytané, které vám bude sedět na 5 let, kdo z vás.

Kdo z těhle těch lidí bude mít lepší výsledky nespěchejte, všechno je to o vůli přemýšlení vychytávání postupně těch detailu, ale pochopit, že musíme začít v klídečku a přidávat přidávat přidávat postupně, vymyslete si malinký cíle, který budete postupně plnit zhubnout 5. Zlepšit dřep s 50 na 70 kg dřepnout nebo mrtvý tah dát s pěti opakování z87 opakování z 80 kg všechno po malých krůčcích a hlavně vydržet plánujte Pig picture, nevzdávejte to, najděte tu vůli v sobě a najděte si tu motivaci.

Každé ráno vstaňte vzpomeňte, vylete si nějaký svojí fotku a připomínek, kde jsi, proč to všechno Děláte, plňte si svoje postupně malé cíle a navyšuje nároky sami na sebe a vydržte. Zvládnete to na dlouho vydrží ty vyhraji. Ty budou spokojení, ty budou mít změněný život. Takže tohle je velmi důležitý bod, který vám Doporučuji nepodceňovat začátečníci máme srovnané přemýšlení máme srovnané prostě tyhle ty základy. Vyzkoušeli jsme si, že existuje nějaká . Začínáme přemýšlet o bílkovinách bla bla bla bla. Začínám přemýšlet.

Tréninku, že vlastně to není o tom, že budu držet hladovku a budu jenom běhat jako Maratonec. Pokud chce mít nějaké svaly a příští svalstvo. Tak všechny tyhle ty věci základy už máme za sebou. A teď je třeba pochopit, že bysme měli vydržet každý den dělat aspoň na 90 95, samozřejmě nejlíp 100% létající vychází z tradice jeho pohyby jsou správně šimrá zkušenější budete tím těžší to bude je jednoduchý zhubnout prvních pět jednoduchých. Pět centimetrů je jednodušší zlepšit dřep s 30. Na 50 km, jakmile budete zlepšovat svůj před Z150 nahoru, nebo prostě budete řešit posledních pár procent tukových zásob na vašem těle a byty břišáky tady začínali vykoukat.

Třeboň ani nebudou vidět nadprůměrný formě jo? Oni budou vidět prostě až tady na konci. Takže vy jste pochopili, že všechno má svůj základ. Všechno má svůj čas, takže to je super. Za to vás hrozně moc chválím. Ale teď opravdu přicházíte. Doba, kdy budete muset začínat vychytávat ty detaily a bohužel o tom to je tady spousta lidí už právě ztrácí tu sílu, kterou přehnala na začátku hledala ty kytičky. Hele ty zázraky a zničila se psychicky, protože Měla sílu, všechno to zvládnout za měsíc jo hladovka. A že pokud ty věci, které jsme si řekli na začátku všechny ty blbiny to udělej správně. Teď už pokračujete, plníte si ty svoje malinký cíle, kde se pomalinku zlepšujete.

To znamená, že abyste měli břišáky musíte vědět, že to Musíte vydržet dlouho a dotáhnout to daleko. Každý máme nějakou genetikou. Každému z nás to bude malinko. Jinak každý má malinko jiný jinou svalovou hmotu, ale prostě jsem tady před vámi stojím mám tady. Přišla ti přeji spoustu krát neměl. Prostě to takhle je nikdy nebudete ve formě a nikdy nebude nic hned jako naturální sportovec. To budeme nebo budete mít prostě těším. Bude to trvat déle, ale dá se to zvládnout, takže znova v rámci motivace zvládnete to taky někdo rychleji někdo pomalý, ale zvládnete to začněte zlepšovat svůj jídelníček. Dodržujte co nejkvalitnější bílkoviny a když se v dietě a postupně se dostáváte do většího a většího kalorického.

číslo 1 musíte být v kalorickém deficitu a musíte vědět že kalorický deficit je ovlivněna několika různými druhy prostě věci Samozřejmě je tady nějaký základní metabolismus a tělo samo o sobě i v klidu jenom spálí kalorií v se asi 80% prostě všeho se děje za tyhle ty nic nedělají ty aktivity když spíte s tou kompost a ve škole přemýšlíte vaříte takže je nejdůležitější zlepšit si svůj metabolismus zlepšit spalování boty Za klidového stavu nejlepší fén ti na tohle to je správná strava a správný trénink a více svalové hmoty takže to byste nikdy neměli podceňovat Měli byste jíst kvalitní bílkoviny protože kvalitní bílkoviny po regeneraci podporují svalovou hmotu dává dávají vám energii regenerovat a navýšit svalovou hmotu která zlepšuje metabolismus v klidovém stavu za Optimální trávení budete prostě regenerovat jako pořádný super vyměnit dovolí vám to pořádně trénovat, což bude krok číslo 2, měli by ses vychytávat kvalitu sacharidů, protože kvality potravin celkově vám dodá spoustu vitamínů a minerálů, které potřebujete na všechny možné hormony a funkce ve vašem těle.

Když budete dodávat dostatek hořčíku železa péče, tak prostě my budeme dobře trávit naše tělo bude dobře zpracovávat stravu. Bude se doplňovat do našich svalů a to se přesune na trénink a bude to nekonečné začarovaný kruh na mozek bude zachycen bude v pohodě, pokud budeme dodávat.

Kdo byl o dávku tukových jídel? To znamená například živočišné tuky snížíme cholesterol sjíždíme, pak budeme ovlivňovat a hormonální funkce jako testosteronu v našem těle budeme pomocí tuku rozkládat lépe vitamíny a minerály vstřebávat je budeme hladit kalorický výdej a příjem. Hormon, který ovlivňuje naši ukazatel pocitu, hladu nám bude říkat, že jsme vás většinou v klidu, protože nedržíme dietku, doplňujeme bílkoviny sacharidy tuky vitamíny minerály a my budeme nebo nebudeme mít zvýšené stresové hladiny a tak dále a tak dále.

To znamená budeme dobře spinkat regenerovat budeme v klidu nedokážeme dlouho vydrží, jak dokážeme pokračovat. Což byl ten dlouhý dlouhý dlouhý a zázračný důvod. Jak získat ty vlasy držáky vydržet dlouho vědět. Potom prostě se budeme opravdu cítit dobře chtělo budeme využívat tuhletu potravu.

A my budeme dobrý mi bude mít dobrý základ k kroku číslo 2 celé filmy 2. Typu D M budovat svalovou hmotu a budeme moci mít dobrý silový trénink, to znamená základní dobrej silový trénink nebude přehnaný. Nebudeme se chce trénovat, ale nebudeme to ani flákat. Postupně se dokážeme zlepšit dnes v daných vahách nebo v počtu opakování, nebo v počtu sérii nebo v výkon.

Protažení v lepší kontrolu nad tím se prostě postupem budeme zlepšovat naše tělo hudební koních a budeme zlepšovat držení těla a tak dál a tak dál opět společně s jídlem to všechno klapne a zvýšíme metabolismus. A my budeme v klidové v klidovém jakém stavu prostě pálit kalorie, my budeme držet prostě deficit, co znamená s ním a méně nežli. Přijmeme. A to znamená budeme hubnout, bude to o kousíček. Bude to společně s kvalitním tréninkem a kvalitní stravu.

Co znamená nebudeme riskovat přetížení selhání chyby špatnou náladu špatný výmluvy, špatný prostě sebevědomí a špatný prostě všechno, co se dá tady říct mi to budeme s lebkou po všech stránkách. Dokážeme zůstat na plánu v režimu a mi to nakonec nezvládneme. Pokud to vydržíte dál a dostatečně dlouho postupem času budeme prostě používat v Lipiny budeme skládat. Díky hormonům Lab protein hydro. Ono to bude fungovat správně a nakonec dosáhne vysněné postavě, protože prostě jsme dělali základy správně jako naturální cvičenci máme předurčeno víceméně, co ostatní, ale když budete dělat věci správně slibuji vám, že to zvládnete.

To znamená, musíte se hýbat, musíte být v deficitu. Každopádně nic se nesmí přehánět a velmi důležitá věc je ta, že potřebujeme neustále i v dietě dávat dobrý silový trénink, který automaticky potom zvyšuje spalování kalorií v klidovém stavu.

Pokud jste měli nějakou představu, že to všechno uděláme na kardio, všechno to uděláme nekonečným silovým tréninkem, tak ono při tréninku spálíte třeba jenom 300 kg kalorií něco takového pri kardiu 200 300 další. Takže to třeba jenom 500 km denně, ale co ty zbývající dva a půl tisíce. To je v tu dobu kdy odpočívat a pokud omezíte kardio. Budete mít víc.

Energie na trénink lepší trénink obecně povede více ke zvýšení automatickému k lidovému spálení a vy budete mít i lepší šanci. Třeba i v dietě jo na začátku budovat svalovou hmotu a prostě bude to dobře dobrým směrem začarovaný kruh po cestě nahoru a ne to, že budeme do nekonečna ubírat jídlo.

Budeme přetrénování shia přetrénování jší z nekonečných šíleného kardio tréninku a nakonec z toho, že med a nakonec vlastně budeme mít tolik energie, že budeme jenom takhle ležet spinkat a náš automatický prostě výdej klidová energie bude tak nízké, že to nedokážu jíst jídlo bude tak málo tam potřeba bude tak malá tělo bude tak zpomalené a ty hormony grily a tak dál nás budou tak šíleně zeptat, že prostě budeme mít hlad, že nakonec měsíc dva tři bude zbytečná práce Litovel a ten že budete nasraný z toho, že to je a všechno to bude zpátky, takže pozor na ty máš ty detaily nespěchejte strava trénink všechno. všechno správně Vydržte pomalinku v klídečku, vydržte to půl roku tři čtvrtě roku a budou břišáky na světě, bude to v pohodě, bude to dobrý a já vám nekonečně lidi držím palce.

Doufám že se vám to povede a pokud byste samozřejmě chtěli jsem tady pro vás. Aleš lamka tečka cz lomeno online pomlčka trenér. Snažím se vám předat jako svým klientům i A co nejjednodušší. Ale i zároveň nejlepší postupně se přetěžují plán, kdy. Prostě se snažíme splnit vaše cíle nabírat Who wrote být lepší super, že mi nic zadarmo lidi pro moje klienty, abyste to měl další recepty tréninky streamy a sháněli další informace. Nezapomeňte na ten Instagram sleduji tebe. Mějte se parádně dřete jako koně suplementů jít s rozumem. Ale šlape lišta cz lomeno produkty a hlavně vydrž to nevzdávejte to.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..