Rubriky
Podnikání

Jaká je marketingová strategie firmy Philip Morris?

Na sklonku roku 2002 jsem kontaktoval firmu PM s prosbou o poskytnutí informací týkajících se marketingu, reklamy, promotion a sponzoringu provozovaného společností PM. Při následném korespondenčním jednání mi společnost poskytla oficiální stanovisko týkající se, mimo jiné, marketingové strategie. Za společnost mi veškeré potřebné informace sdělil Tomáš Tesař z Oddělení vnějších vztahů:

„Naše je jednoduchá – věříme, že úplný zákaz tabákové reklamy není řešením a měli bychom mít i nadále  právo komunikovat s dospělým spotřebitelem a spravedlivě si konkurovat na tomto poli s ostatními výrobci. Na druhou stranu děláme vše proto, aby naše reklamní aktivity nebyly v žádném případě cíleny na osoby mladší 18ti let. Tato samoregulační opatření máme zakotvena v našem mezinárodním marketingovém kodexu, který dodržuje na celém světě.“

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..