Rubriky
Internet Marketing

K čemu je dobrá analýza webových stránek ve vztahu k segmentaci?

Aby bylo možné cíleně zvyšovat návštěvnost stránek, je nejdříve nutné analyzovat, kdo vůbec jsou návštěvníci webu, z jakých zdrojů na stránky chodí, co tam hledají atd. Abychom mohli odhalit důvody, proč návštěvníci na stránky chodí, je nejdříve nutné si je rozdělit do určitých okruhů – segmentů. je tedy proces rozdělení většího trhu do menších částí sdílejících jednu nebo více významných společných vlastností.[1]

[1] SOLOMON, M. MARSHALL, G. STUART, E.: očima světových manažerů, 1. vyd. Praha; Computer Press, a. s., 2006, 572 s. ISBN 80-251-1273-X. Strana 191.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..