Rubriky
Internet Marketing

K čemu je dobrý internetový marketing?

Stejně jako málo sledovaná televize nebo málo poslouchaný rozhlas, málo navštěvovaný sebelepší web je nutné hodnotit jako neúspěšný. Návštěvnost – jedno z rozhodujících kritérií úspěšnosti webových stránek – je jedna z klíčových metrik, kterou na webových stránkách hodnotíme. Je objektivním vyjádřením, která vyjadřuje kvalitu práce a propagace.

Cílem internetového marketingu by mělo být zvyšování návštěvnosti relevantních návštěvníků. V internetovém obchodě pak správné uživatelské zacílení provází vyšší konverze, tzn. poměr mezi nákupem a počtem uživatelů. Oblastí pro zlepšení je mnoho. Velká většina z nich byla popsána v teoretické části diplomové práce, v kapitole Formy zvyšování návštěvnosti a internetové reklamy. Každé webové stránky je možné vylepšit v několika oblastech, které můžeme začlenit do internetového marketingu.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..