Rubriky
Marketing

Jaký je maximální počet AdSense reklam na webové stránce?

Jste provozovatelem webu a přemýšlíte nad nasezením reklam od Google AdSense? Nevíte, kolik jich můžete na stránky vložit? Bojíte se, že přesáhnete povolený limit reklamních jednotek? Podle nových pravidel Google Adsense již nemusíte počet reklam na stránce limitovat. Počet reklamních jednotek Google AdSense by neměl překročit množství obsahu, který na stránkách je. Reklamy a ostatní […]

Rubriky
Marketing Podnikání

Jak si zvolit obchodní název pro firmu nebo produkt?

Volba obchodního jména, pod kterým budete prodávat své výrobky, je velmi důležitá. Název vašeho obchodu by měl být srozumitelný, zapamatovatelný, rozpoznatelný mezi ostatními, bezpodmínečně unikátní (tzn. nezaměnitelný s názvem obchodu někoho jiného). Jako prodejce ručně vyráběných výrobků si můžete jako obchodní název zvolit vlastní jméno nebo vlastní označení (značku = brand). Nevýhoda vlastního jména je jednoduchá, […]

Rubriky
Internet Marketing

Co je cílem inbound marketingu?

Poslední dobou se v online propagaci můžete setkat s novým pojmem, Inbound marketingem. Prvním, kdo soubor nástrojů internetové propagace takto pojmenoval byl Brian Halligan v roce 2005. Tento koncept se snaží řešit čím dál větší reklamní slepotu uživatelů, kteří začínají být rezistentní vůči reklamním bannerům a dalším formám display reklamy. Inbound marketing se snaží získávat návštěvnost a z ní následně zákazníky […]

Rubriky
Internet Marketing Technologie

Jaké jsou nejoblíbenější wordpress pluginy (rozšíření)?

Ti z vás, kteří se rozhodli vybudovat si vlastní webové stránky postavené na nejrozšířenějším redakčním systému světa, WordPressu, přinášíme odkaz na nejoblíbenější pluginy, které vaši instalaci rozšíří o užitečné, a v mnohých případech nepostradatelné funkce. O wordpressu a jeho nejužitečnějších pluginech určitě napíšeme samostatný článek, ale pro ty, kteří chtějí začít už dnes, tak alespoň přidáme […]

Rubriky
Marketing

Jaký je rozdíl mezi obyčejným psaním textů a copywritingem

Definice nám říká, že copywriting je tvůrčí činnost, při které se vytvářejí čtivé a poutavé texty, které prodávají produkty a služby. Texty od copywritera by se měly vyznačovat výbornou čtivostí, vtipem, nápadem. Měly by se zásadním způsobem odlišovat od strohých popisných manuálů výrobců, techniků nebo dalších „nemarketérů“. V praxi to může vypadat tak, jak je […]

Rubriky
Internet Marketing

Co je lead generation marketing?

Lead generation marketing je zcela nový způsob oslovování zákazníků prostřednictvím generovaných leadů, nebo-li motivovaných zákazníků. Jsou to zákazníci, kteří projevili aktivní zájem o určitý produkt, např. vyplněním a odesláním on-line formuláře, zasláním e-mailu, souhlasem se zasláním obchodních nabídek.  Lead generation databáze zákazníků jsou pak vysoce konverzní, tzn. že jejich zpětné oslovení vede ve velké míře […]

Rubriky
Internet Marketing

Jaké jsou užitečné nástroje pro webmastery?

Každý, kdo se pohybuje ve světě online marketingu musí využívat celé řady podpůrných analytických nástrojů, které pomáhají k lepším výsledkům, optimalizacím, benchmarkingu atd. Níže jsou uvedeny základní nástroje, které vám v takové práci mohou pomoci. SEO analýza a nástroje pro webmastery a webdesignery seo-servis.cz – asi nejpopulárnější nástroje pro SEO analýzu www.seo-analyzator.cz – otestování webu […]

Rubriky
Marketing Podnikání

Jak má vypadat správná firemní vizitka?

Každý, kdo se ve světě obchodu pohybuje, musí (nebo by měl) mít vizitku. Bez této malé kartičky jste s velkou pravděpodobností odsouzeni k zapomnění, ztracení (ne zatracení), přehlédnutí, opomenutí… a upadnete lehce do propadliště dějin. To, že vizitku máte samozřejmě samo o sobě nic neznamená. V každém vizitkáři vás může potkat stejný osud, jako v […]

Rubriky
Marketing

Jaký je vztah barev a vlastnosti značek?

Tvoříte logo společnosti a přemýšlíte nad zvolením vhodné barevnosti? Inspirací vám může být obrázek níže, na kterém jsou vyobrazeny barvy s popisem vlastností, které asociují a ukázky log společností, které tuto barvu využívají.