Rubriky
Marketing

Na jaké smyslové vnímání útočí tabáková reklama?

Každoročně v létě můžeme být svědky zvýšeného výskytu reklamy na cigarety. Je to proto, že k létu cigarety zkrátka patří. Dynamická kombinace živlů ohně a vzduchu (hoření a dýchání) stojící v pozadí cigaretové vášně rozdmýchává řadu příjemných asociací. Vedle horkého léta je to kupříkladu mládí, síla, cestování, bezstarostnost, dobrodružství, změna atd. Tomu odpovídá i volba:

barev na billboardech (červené, žluté, a okrové a sluncem vyšisované odstíny jen tu a tam zchlazené trochou modři),

tvarů (diagonály, nakloněné roviny, pohybem rozvlněné křivky),

a nálad (počínaje klidem kontrastujícím s vypjatou, až nebezpečnou situací a konče bouřlivým veselím).

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..